Странице

недеља, 08. јануар 2017.

Lista želja - Kozmetika i Šminka 2017


Резултат слика за wish list
  Već početkom decembra planiram šta ću kupovati u 2017-oj godini. Baziraću se samo na omiljene i najpotrebnije proizvode, mislim da ću tako dostaaa uštedeti. Ovaj post bi mi dobro došao kasnije, da se podsetim šta to zaista želim, i ja bih najviše volela da do kraja godine sve ovo sebi priuštim. Mada, dug je to period , sigurno ću se predomisliti u nekom momentu. :) Žene 💕💗💗💗


Резултат слика за coco kozmetika maske
Ne znam koliko ste upoznati sa Prirodnom Coco Cosmetikom, oni se nalaze u Nišu i njihov asortiman se bazira na Piling, Tonik, Balzam za usne i glinene maske za lice u prahu. Mene je njihova priča jako privukla, i planiram da u narednom periodu probam bar masku. Kada budem kupila, sigurno pišem na blogu. 

Резултат слика за aussie oil
Aussie 3 Miracle oil, masku sam kupila i želim još ovo da probam. 
Резултат слика за salted caramel palette

 Revolution Salted Caramel, zaista paleta ima predivne boje. Najviše me zanima ova plavo teget. Ako se kojim slučajem budem dočepala nje, već vidi da ću samo nju koristiti.  (Znam da sam ukrala sliku, ali na internetu nisam mogla naći bolju. Samo želim da vam pokažem koliko su boje predivne) 
Резултат слика за benefit mascara

 Benefit Roller Lash: Zaljubljena sam u ovu maskaru.




https://media.douglas.de/953638/900_0/ZOEVA-Lidschattenpaletten-Plaisir_Box.jpg
 Moja tiha patnja osteće za ovim novogodišnjim Zoeva setom, koji je ograničena serija. Znam da je sigurno neću priuštiti , iz više razloga, ali šta je tu je. Ali ipak planiram da uzmem najpoznatiju Cocoa Blend paletu.
Резултат слика за zoeva cocoa blend palette

Сродна слика

https://media.douglas.de/778151/900_0/ZOEVA-Gesichtspinsel-102_Silk_Finish.jpg

Četkice za puder

Резултат слика за chinese lashes
Pre mesec dana, kupila sam lepak za trepavice i rešila da usavršim tehniku stavljanja istih. Ako planirate da isto uradite, najbolje je krenuti od jeftinijih. Planiram da probam Kineske trepavice, nadam se da su udobne i da ne žuljaju previše.
 http://www.apotekasrbotrade.rs/uploads/store/products/images/weleda_dnevna_krema_od_irisa_30ml_145.jpg
Резултат слика за la roche posay effaclar duo cenaРезултат слика за vichy micelarna voda cena



Резултат слика за dr hauschka krema za suvu kozuСродна слика
Moja lice se prilično promenilo, proizvodi koji su mi nekada odgovarala, sada ih ne podnosim. Trebalo bi da povedem više računa o sastavu kozmetike i bolje je uložiti u nešto kvalitetnije i dobro za našu kožu. Ovo su proizvodi koji želim da probam u narednom periodu.

Da li postoji nešto dobro šta ste probali, a da mi to preporučite?

4 коментара:

  1. Sad cujem za Coco kozmetiku a iz mog grada je.. LRP Effaclar Duo kremu imam od skoro, odlicna je, smiruje razne gadne situacije po licu ( akne, potkozne bubuljice, itd ), naravno da ne cini cuda ali je, bar iz mog iskustva, delotvorna. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li je LRP Effaclar Duo krema dobra za suvu kozu? A sto se tice CoCo kozmetike, ako imas Instagram potrazi ih, imaju fenomenalne proizvode. A cula sam da su u TS Roda izlozeni njihovi proizvodi narednjih mesec dana, mozes se tamo raspitati.

      Избриши
    2. Treci put kucam komentar, ne znam sta je u pitanju.. Po mom misljenju, ova krema ce odgovarati svim tipovima koze jer je lagana, nemasna i odmah se upija. Pise da je za kozu sa jace izrazenim nepravilnostima. Koristim je nedelju dana, upaljene akne i potkozne bubuljice su se sasusile, stanje koze mi je neuporedivo bolje otkako je imam.. Preporucujem ti da je probas. Kristina

      Избриши
  2. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши