Странице

недеља, 01. јануар 2017.

Godišnji fujoriti 2016

Резултат слика за dislike

Mislim da je trenutak da danas pričam o proizvodima koji  nisu ispunili sva moja očekivanja. Moja koža se dosta promenila i zaista smartam da, nema potrebe da je besumučno mučim nekim preparatima. Sasvim je normalno da nam nešto puno prija, a nesto manje. Za neke proizvode smatram da puno košta, a manje vredi. Kupiš za 600 dinara (primer), jeftino, a dobijaš efekat 10%. Takođe mislim da "neki" skupi proizvodi mogu imati isti učinak, ali opet, stvar ukusa. Od previše korišćenja kozmetike/šminke, postaješ realna. Prestala sam da se pecam na reklame. Gledam isključivo proizvode za moj tip kože, ne kupujem hvaljeno, a namenjeno masnoj koži. Sve što kupim to i koristim, ove godine sam toliko smanjila i trošila od svega, više ne jurim i ne pratim za koliko meseci ističe proizvod, a ja jos nisam ni krenula da koristim. Pa da počnemo. Ovo nisu loši proizvodi, ali ne ispunjuju sva moja očekivanja.




  • Do pre 5 meseci meni su Planet Spa maske odgovarale, lepo su radile svoj posao, nisu ostavljaje crvenilo na licu, ali moja koža se ove godine baš promenila, postala je osetljiva i traži dosta hidratacije ! Znam, pisala sam o ovoj linije, bila mi je super, ali moja kože više ne trpi. Ne iritira meni lice, ali oštar miris alkohola je počeo nenormalno da me nervira. Dok se maska suši, alkohol počinje da isparava i meni to zaista smeta. Recenzija!
  •  Anew Clean 3 u 1. Čisti - Tonira - Odstranjuje šminku. Bila mi je zamena sa miceralnu vodu. Nemojte me shvatiti pogrešno, ali ovo je za mene čist promašaj. Toliko peče, štipa i griže kožu, kao da sam stavila sredskvo za skidanje kamenca, ali bukvalno. Poslednji put kada sam koristila, moja koža je počela nenormalno da crveni i tamni kolutovi ispod očiju su postali vrlo izraženi. To mi je jasan znak da HITNO moram prestati to da koristim. Pritom košta preko 500 dinara. Od srca vam preporučujem da ne bacate para na ovako nešto, jer ne vredi ni 100 dinara.
  • Takođe je i ova maska za lice iz iste kolekcije, ali ovo me ne peče. "Na bazi vode je, vrlo je hranljiva, nanosi se uveče, ujutru se skida i tako dalje". Ovo zaista nista ne radi, niti hrani niti hidrira. Nema nikakvog efekta na koži. Sadrži oštar miris, ali ispari posle 10 minuta. Ne znam šta bih rekla, košta puno, a ne radi ništa.



  • Aussie Miracle dry Shampoo- Ako ovo sme da se nazove suvim šamponom. Nista ne radi, slepljuje kosu posle 2 sata. Bas sam razočarana i jedva čekam da ga potrošim. Recenzija
  • Gliss Kur serum za kosu - Ja sa normalnom kosom vidim da ovaj proizvod ne radi ništa, šta bi onda rekle žene sa suvom i oštećenom. Da li sam ja nanela serum ili nisam, tu nema nikakve razlike. Efekat na kosi ne postoji! I usput, grozno miriše.

  • Ajde da ne budem toliko oštra, pošto znam da Rimmel ima i neke dobre proizvode, ali Stay Blushed 001 je na moju veliku žalost, za mene loš. Nekako se nismo pronašli, niti dominira na pigmenaciji, niti mu je trajnost na zavidnom nivou. Ne ostavlja veliki utisak, da bih ja išta opširnije pričala o njemu.
  • Artdeco veštačke trepavice - Previše su nežne, na prvo skidanje su već počele da se krive i lome. dosta "žuljaju" i smatram da je zaista  mnogo dati 10 evra za veštačke trepavice ovakvog kvaliteta.
  • Catrice Liquid Metal mono senka- Dosta se trusi , teško se nanosi i ne izgleda lepo na očima, jer je previše krupno mlevena za jednu šimerastu senku.
  • Ove palete su mi jasan znak da više neću kupovati njihove senke. U početku je kvalitet bio dobar, ali kako sve više koristim, pigmentacija je slaba i vrlo loša. Naravno, nisu sve boje tako loše, ali postoje one koje se ne mogu lepo iskoristiti. Smatram da je ovaj brend dobar, ali ne opravdava svoju cenu. Da je u pitanju Golden Rose, sa ovakvim kvalitetom, rekla bih da je za te pare dobar. Vredi da se sakupi malo novca i ulaže u dobru paletu. Uzmimo u obzir, da su ovo prve palete koje sam kupila pre godinu i po, i u tom trenutku nisam mogla prepoznati šta im zaista fali. Nervira me što senke nisu sitno mlevena kao kod ostalig brendova. Boje su se nekako osušile, moram noktom da zagrebem površinu kako bih uspela da pokupim malo senke sa četkicom. A da vam ne prićam koliko mi je potrebno da nešto izblendam. U svakom slučaju, neću ih bacili, ali ću se potruditi da ih maximalno iskoristim.


Da li i vi imate proizvod koji vam nije odgovarao u 2016. godini?

3 коментара:

  1. Koliko kosta Nyx butt Naked paletta?

    ОдговориИзбриши
  2. Jedno vreme sam koristila Aussie Miracle dry Shampoo kada me je navečer mrzelo da operem kosu, ujutru bih nanela suvi šampon na kosu i otišla u školu očekivajući wow rezultate, but kao što si i sama rekla draga moja. :) Šampon ništa nije radio! Kosa mi je ostala kakva je i bila. Veliko razočaranje u ovaj proizvod koji je za mene dosta obećavao. Usput, divan post draga. :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Isti slučaj i kod mene, ja sam počela da ga trošim samo da ga ne gledam, jer je zaista veliko NISTA. Jedino, kada opeglam kosu i kao treba mi neki "volumen" i tako ga koristim. Usuštini, on ne daje volumen, nego mali osećaj koji poceća na običan učvršćivač (lak).

      Избриши