Странице

субота, 28. јануар 2017.

Godišnji Favoriti 2016.

Резултат слика за like 

U prošloj godini najviše me je inspirisala dekorativna kozmetika. Sasvim slučajno naletela sam na dobre i kvalitetne proizvode, kada već spominjem kvalitet mislim na to da opravdava svoju cenu. Verovatno sam nešto i zaboravila, ali ovo su definitivno proizvodi koji su ostavili veliki utisak na mene. Ove godine posvetiću se preparativi, jer mislim da koža to zaslužuje. Možda nisam aktivna na blogu, ali sam uvek pisala o dobrim proizvodima, koji će se naći u ovom postu.


 
  • Napokon sam pronašla dobre olovke za usne, čak su bolji i od Essenca. Vrlo kremaste i precizne. O ceni da vam ni ne pričam, 2,50 evra je svakako smešan iznos za ovakav kvalitet. Obećala sam sebi da ću napisati godišnje favorite kako bih ponovo spomenula olovke, sve detalje možete pronaći u ovom postu OVDE gde sam radila grupnu recenziju Kiko proizvoda.
  •  Sledeći proizvod koji zaslužuje biti spomenut je Fixing Spray, njega možete kupiti u Lilly drogerijama. Oko njega se zaista digla prašina, čak se i upoređivao sa Mac fix+. On ne može povećati pigmentaciju (ne) kvalitetne senka, ali će svakako fiksirati sminku na mestu i tako pomoći da ona bude postojna tokom celog dana. Meni je spej bio od pomoći i zato mi je baš dobar Recenzija
  •  Definitivno sam sada uverena da je ovo divan korektor i da ispunjuje sva moja očekivanja, naravno, čula sam i negativne komentare. Na samom početku nisam očekivala puno, čak sam i imala osečaj da mi neće odgovarati. Svaki put kada ga nanosim, shvatam da je najbolji. Nažalost brzo se troši, ako ste u mogućnosti, probajte, sigurna sam da će se i vama svideti kao i meni. Recenzija
  •  Ovaj puder je za mesec dana postao hit. Nisam osoba koja kupuje po svakoj preporuci, i ne mislim da svaki novi proizvod u drogerijama opravdava svoj kvalitet. Ali od tolike uzbune, morala sam da kupim😍😍. I naravno, on se sada nalazi u ovom postu, jer se definitivno isplatio. Do sada nisam čula loše utiske i nadam se će i dalje biti u prodaji, toplo preporučujem da probate, jer zaista vredi svaku paru.  Recenzija
  •  Nikada u životu nisam zavolela bilo koju šminku kao ovu paletu. Svaki put kada je otvorim, zahvalna sam bogu od kada je imam. Dosta sam se iznenadila, kvalitet je VRH, blendanje je san snova i spoljašnji izgled SAVRŠENSTVO. Za mene, Zoeva je neverovatno kvalitetan brend i toplo preporučujem da probate njihove senke, da ne grešim dušu, ali još uvek nisam naletela na negativne utiske. Recenzija
  •  Sa zadovoljstvom mogu se pohvaliti da posedujem kvalitetan i dragocen proizvod, koji je meni obeležio prošlu godinu. Ne znam iz kog razloga nije toliko atraktivan, ali je meni odličan. Na dodir je svilenkast i nežan, divno se stapa sa puderom, ne daje "Flash back" i dobro matira. Rezenzija
  •  Sleek paletica 3 u 1- Sadrži Rumenilo, Hajlajter i boju za Konture. Dugo sam priželjkivala ovaj set, smatram da je jednostavan za upotrebu i da je vrlo kvalitetan. Ukupna količina je 20 grama, cena 1800 dinara. Hajlajter je sitno mleven, nije previše agresivan i najbolji je za dnevnu varijantu. Uveče se i ne primećuje na koži. Rumenilo moram priznati da nisam ni 2 puta nanela, jer nemam tu naviku da koristim. Konura je za mene san snova, PREpigmentovano i savrseno za blendanje. Svaki put kada sam se šminkala, uvek sam konturisala lice, verujte da se ništa u paletici ne poznaje. Vrlo mala količina je dovoljna za blend. Moji iskren savet je da zaista vredi, već vidim sebe kako zaslužujo trošim do kraja i pakovalje je kompakno za torbu.
  • Lorys maska za kosu, detaljno možete pogledati u OVOM postu ovde. Dok sam imala ovu masku, nisam puno razlišljala o dodatnoj nezi, moja kosa je u tom trenutku blistala od  hidratacije. Tek sada vidim koliko je meni značio ovaj proizvod, nažalost ne može se kupiti u Srbiji.

5 коментара:

  1. Odlicni proizvodi jako mi se svidjaju slucajjno sam naletila na ovaj blog jako dobar
    Zapratila sam te pa bi voljela da to uzvratis

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav i hvala na posjeti mog bloga i prateći ih, pratimo i svoj Instagram previše! Neki od vaših omiljenih su i moje, volim osnovu Catrice!
    Poljupci i ako je tekst sa greškama je zbog Google translator

    Beleza De Mulher e Mãe
    Facebook
    Instagram

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши