Странице

понедељак, 21. новембар 2016.

Kiko #1


Ove godine sam upoznala Kiko kozmetiku, po prvi put. Nije mi bilo u planu da išta probam od njih, ali ljubaznost i ogroman asortiman, prosto je nemoguće da nešto ne kupiš. Kiko je vodeći Italijanski brend kozmetike, osnovan je 1997 godine. Skoro svuda u Evropi možete pronaći njihova prodajna mesta (gde se prodaje kiko: Austrija, Francuska, Nemačka, Hong Kong, Italija, Holandija, Poljska, Portugalija, Velika Britanija, Španija, Švedska, Švajcarska, SAD i Turska). Prioritet im je da budu što jeftiniji i kvalitetniji od drugih. Na njihovim policama, pored šminke, možete pronaći i preparativnu kozmetiku, kao što su tretmani lica i tela. Čak imaju i kreme sa zaštitnim faktorom. Svakako prate trendove, uvek izbacuju Limited Edicion proizvode, i uvek imaju akcije preko 50% sniženja. Iskreno, bila bih najsrećnija da se radnja otvori i u Srbiji, mislim da bi im super išlo. Na cenovnom rangu, dosta su bliži Avonu i Auri. Moja neka procena, a možda i grešim, uostalom možete proveriti na njihovom sajtu (ovde). Pređimo na stvar, zapravo, danas sam tu kako bih pričala o ovim proizvodima i moja iskustva...

  •  Nisam imala u planu da kupujem četkice, ali pošto je bila super akcije.... morala sam. Redovna cena je 14 evra, a tog dana je koštalo po 7. Uzela sam one koje baš nemam u svojoj kolekciji. Dve su namenjene za nanošenje senke na donjem delu kapka (bar meni za to služi) 210 i 212, a treća je za ajlajner 209. Kompaktni oblik i fleksibilnost prirodnih vlakana omogućavaju optimalnu kontrolu nanošenja. Drška je od drveta, svakako
    daje četkici elegantan i profesionalni izgled. Primetila sam da Kiko četkice i nisu baš mekane i preporučujem da dobro pogledate, pre nego što ih kupite. Znam da su ove četkice lake za održavanje, ne postoji veliki rizik da se one deformišu, ali reći ću, da se ipak ne linjaju i sasvim normalno rade svoj posao. Da je u pitanju četka za puder, ne bih sa sigurnošću tvrdila isto.
  • Nešto sam istripovala da mogu tankom pincetom da vadim mitisere, naravno, to sam videla na Instagram-u. Rešila ja da probam i logično je da to ne može tek tako, "sem", ako ne čistis lice mesec dana i onda sa lakoćom izlaze. Međutim, svakako je korisna i mom dečku, jer se precizno može vaditi urasla dlaka. A posle brijanja svima se to dešava i bez puno muka rešiš se tako malog problema. Napravljena je od nerđajućeg čelika iii vrlo je precizna. Jako je volim, jer je spas u zadnji čas.
  •  Kiko Eye Basa- Dolazi u biserno beloj bočici, upakovano u kartonskoj kutiji. Struktura je srednje gustine i svetlo bež boje. Potrebno je malo više vremena da izađe iz tubice, zbog manjeg otvora na vrhu. Vrlo se lagano ponaša na koži i najbolje se blenda prstima. Brzo se suši i nema mirisa. Ja imam izražene ljubičaste venice na kapcija i ova basa ne ume da to sakrije. Ne ostavlja težak film na koži, sasvim je malo lepljiva. Pojačava pigmentaciju senke i ne skuplja se u pregibu. Sadrži 10 ml i košta 7 evra. Buduće da ja uvek težim ka najboljoj bazi, mislim da ću se zaustaviti na ovoj, jer mi se u svakom pogledu sviđa. Potpuno je neutralna, lepo radi svoj posao i kada se pretera sa količinom, uvek se lepo izblenda. Ako imate prilike da prođete pored Kiko radnje, nemojte zaboraviti da vas na policama čeka kvalitetan proizvod, koji je svima nama potreban.
Sastav:



  •  Kiko Invisible Powder je beli prah koji matira, smanjuje sjaj i fixira šminku. Kada se ovaj trend pojavio, mislila sam da je još jedan nepotreban proizvod koji oduzima vreme. Posle testiranja, shvatila sam da je idealan za šminku koja traje više od 12h na licu. Pakovanje: Ambalaža je zaista savršena i kompakna za nanošenje. Na gornjem delu nalazi se kvalitetan pufnasti sunđer, retkost je dobiti aplikator koji će vam kasnije biti od koristi uz upotrebu proizvoda. Napravljen je od čvrste plastike. Struktura: Fino mleven prah, prednost ovakve vrste proizvoda je kada dođe u kontaktu sa kožom on postaje providan. Nema sjajnu završnicu, i potpuno je mat. Nakon nanošenja, zaglađuje pore i maskira crvenilo na licu. Tako lepo sve fixira da ništa ne može nestati ili prosijati. Količina je 13 grama i cena 11,90 €. Po mom mišljenju, miris i sam prah imaju veštački izgled.  U ovom postu ovde možete pročitati o Catrice transparentom belom puderu, koji ima isti zadatak i upola je jeftiniji od ovog.
Sastav: SILICA, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, UNDECYLENOYL GLYCINE, CAPRYLOYL GLYCINE

Gornja slika je pre izlaska, nanela sam beli prah i fixirala deo ispod očiju. Posle 7 sati, šminka nije skliznula sa kože i nisam popravljala ništa. Prosijavanje T-zone je skoro pa neprimetna, ali ono što je najgore, na slikama (dole) izgledam blago užasno. Na svu sreću imala sam višak vremena i lepo sam sve izblendala, inače bi bilo još gore.

Vrlo je bitno da obratite pažnju pri nanošenju, jer višak proizvoda može izgledati ružno. Svakako zahteva dobro blendanje, da ne bi na kraju bilo show light. Ne bih baš preporučila ovaj proizvod, na slici se lepo vidi da ostavlja bele fleke i bez obzira što je kvalitetan on ne izgleda dobro na fotkama. Zaista ne znam za koje prilike je idealan i nisam sigurna kako ću ga uopšte potrošiti. Dobar jeste, ali da u blizini nema foto aparata, koji će zabeležiti taj događaj :)
  • Kiko Velvet Mat Lipstick 612: Na sajtu piše da je ova nijansa Strawberry Pink (daleko od toga da poceća na jagode). Tekstura: Radi se o mat karminu, koji kada dolazi u kontaktu za kožom postaje mek i svilenkast na dodir. Svaki put kada sam koristila karmin, nijednom nisam imala osećaj kao da je mat, nego nešto poput  kremastih i sjajnih ruževa. Na prvi utisak, mene je pigmentacije totalno iznenadila i dugatrajnost je sasvim korektna. Boja je toplijeg tona i vrlo sprecifična, ali je dobra za jesan. Rekla bih da je boja mesa, koja iz crvenog prelazi u braon. Platila sam 7, ali je na sajtu trenutna akcija i košta 2. 


Sastav: NEOPENTYL GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, PHENYL TRIMETHICONE, POLYETHYLENE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE), HYDROGENATED POLYDECENE, TRIMETHYLPROPANE TRIISOSTEARATE, POLYBUTENE, MICA, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2 ; DIISOSTEARYL MALATE, DICALCIUM PHOSPHATE, DIMETHICONE/PHENYL VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CETYL DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINIL DIMETHICONE CROOPOLYMER, STEARALKONIUM HECTORITE, DIMETHICONE, PROPYLENE CARBONATE, ETHYL VANIELLIN, AROMA (FLAVOR), TRIISOSTEARIN, ALARIA ESCULENTA EXTRACT, LAURETH-4, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM KERNEL GLYCERIDES, SQUALANE, ASCORBYL PALMITATE, HYDROGENATED RICE BRAN WAX, HYDROGENATED PAL GLYCERIDES, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER) EXTRACT, HYDROGENATED CASTOR OIL, PHYTOSTERYL ISOSTEARATE. +/- (MAY CONTAIN) : CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE) ; CI 77491 – CI 77492 – CI 77499 (IRON OXIDES), CI 75470 (CARMINE), CI 15850 (RED 6, RED 7, RED 7 LAKE), CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 15985 (YELLOW 6 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45380 (RED 22 LAKE).
  • Kiko Nail Lacquer moja nijansa je 338 Light Lavender, naziv definitivno opisuje boju. Konzistencija je slična dobrim prosečnim lakovima, koji imaju gušću strukturu i obavezno je mazati dva sloja, kako bi izgledao pristojno na vašim noktima. Trajnost je takođe za svu pohvalu, dva dana bez pomeranja i ljuštenja. Naravno da je pastelna boja idealna za Proleće/Leto, ali ja ga mažem stalno, jer je moj favorit. 
    Shade Selection 03 Empty Eyeshadow Palette
  • Kiko High Pigment je mono senka prenosivog sistema, pored ove ambalaže može se lako preneti u drugu, koja se kupuje posebno i sadrži ukupno 3 polja (sa magnetom), poenta jeste, da sami izaberete svoje omiljene boje i tako ih stavite na jednom mestu. Ja nisam imala u planu da sama kreiram svoju paletu, ali sam želela da probam bar jednu senku. Naziv je nešto što je mene primamilo, sama reč high zvuči da se radi o dobrom proizvodu sa jakom pigmentacijom. Zbog veštačnog svetla u radnji, ja sam procenila da ova boja može proći kao kontura, ali ipak sam poglešila. Mislim može, ali se mora mešati sa nekom toplijom bojom predviđen za konture i tako dobiti željen izgled, dosta izgleda sivo na obrazima. Naziv ove boje je 81 Matte Antique Brass. Ja sam zadovoljna kvalitetom, boja se nimalo ne trusi, lepo se nadograđuje i dosta je dugotrajna, nema pomeranja. Na dodir je mekana i vrlo je poslušna što se tiče blendanja. Sadži 2 grama i košta 6€.
Sastav: TALC, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, ZEA MAYS STARCH (ZEA MAYS (CORN) STARCH), DIMETHICONE, SILICA, NYLON-12, POLYMETHYL METHACRYLATE, ZINC STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POTASSIUM SORBATE, ISONONYL ISONONANOATE, PHENYL TRIMETHICONE, DIMETHICONOL, GOSSYPIUM HERBACEUM SEED OIL (GOSSYPIUM HERBACEUM (COTTON) SEED OIL), ZEA MAYS OIL (ZEA MAYS (CORN) OIL), CETEARYL ETHYLHEXANOATE, HYDROGENATED STYRENE/METHYL STYRENE/INDENE COPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE, CAPRYLYL METHICONE, CHAMOMILLA RECUTITA EXTRACT (CHAMOMILLA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER EXTRACT), PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-t-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, BHT, TIN OXIDE. +/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 - CI 77492 - CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77266 (BLACK 2) (NANO), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE).



  •  Ne poznajem ni jednu ženu koja ne može odoleti sniženju, ja sam ulovila lakove za nokte, po ceni jednog evra. Nije mi puno trebalo da razmisljam i uzela sam 022 Cadny Sprinkles - 043 Candy Canes - 042 Candy Canes - 10 Soft Candyfloss. Šljokice se lako mažu. Jedan sloj nije dovoljan, ali dva daju potpunu prekrivenost i punu boju. Ne grebuckaju pod prstima i lako se skidaju acetonom. Ova četiri slatkiša su predobra i brzo se suše. Na žalost više nisu u prodaji, jer je u pitanju Limited Edition kolekcija. Ali bez obzira, uverila sam se da imaju kvalitetne lakove.

  • Verujem da celokupnu šminku čini dobar karmin. Svaka devojka obraća pažnju na izbor boja, recimo, najviše mi pristaju tamniji karmini. Zbog svoje crne kose, meni takve boje dođu do izražaja. Kao i mnogim devojkama tako i meni, olovka služi da precizno iscrtamo i ispravimo ivice na usnama. Svakako je poželjno preći u ceo unutrašnji deo, kako ne bi skliznuo iz prvobitnog oblika ili akumulirao u bore ivice usana. Ovakav procez, uspela sam da uradim sa Kiko Smart Lip Pensil u bojama 700, 703, 704, 709, 710, 711. Znate i sami da su u trendu Ombre usne, i iz tog razloga boje koje sam uzela su dosta slične.  Znam da su mnoge od vas zadovoljne Essensovom olovkom, ali ja sam uspela da pronađem zamenu, a pritom ne košta puno. 2,50 evra. Kao što možete videti na slikama ima visoku prekrivenost, veliku pigmentaciju i sasvim su dovoljno kremaste, kako bi se lepo nanele. Od prethodnim proizvodima ne mogu reći da će vam se dopasti u svakom smislu, ali znam da ovo morate imati. Kvalitetno i jeftino je svakako moguće kod ovih olovaka.  Mana je što nemaju veliki izbor boja, i u narednom periodu očekujem da ubace još nekih crvenih tonova. Kada je proizvod kvalitetan, i ispunjava sva moja očekivanja ne mogu, a da ne spomenem u godišnje favorite.
 Na prvom mestu su mi olovke za usne, baza za senku, karmin i sve ostalo. Ali na zadnjem je beli prah koji ne ispunjava zadatak do kraja.
I to bi bilo sve od mene, nadam se da sam vam malo pomogla oko nekih proizvoda. Želela sam da uradim ovakvu grupnu recenziju, jer u jednom postu možete videti svašta. Ako slučajno sledeće godine kupujem ponovo u Kiko radnji, sigurno ću uraditi i drugi deo. Do sada, šta sam sve probala je po meni super i vrlo sam zadovoljna. Nije preterano skupo, a opet, može biti korisno i za neki ozbiljniji makeup. Verujem da svaka devojka koja voli šminku, treba da proba. Pokušavala sam da se suzdržim i da ne davim ljude po društvenim mrežama o ovom brendu, ovaj post mi je bio mali ventil o mojoj novoj ljubavi prema šminki.

Da li postoji neki brend koji vi nenormalno volite? Ja sam svakako pronašla svoj :)

Нема коментара:

Постави коментар