Странице

петак, 21. октобар 2016.

Potrošeni proizvodi 2016

Hellou :) Došlo je vreme da vam pokažem šta sam trošila, i u nastavku saznajte moje utiske o tim proizvodima.


  • Garnier miceralna voda, ona prva verzija koja je izasla pre par godina. Meni se pokazala kao jedna od boljih i nikakvih problema nisam imala na koži. Nemam zamerki, zaista. Neću je ponovo kupiti, jer se na tržistu nalaze dostaa drugih, i želim sve isprobati.
  • Neutrogena piling za lice- recenzija OVDE . Baš mi je dugo trajao, prošlog meseca sam uzela i gel iz te pink kolekcije, očekujem iste pozitivne reakcije kao što me je ovaj proizvod oduševio. Svakako preporučujem da probate, jeste da je malo skup, ali ipak dobro vrši svoj posao bez ikakvih problema i isušivanja na koži.
  • Prvi put kupujem Balea proizvod namenjem čišćenju lica. Oduševila me je cena, dva evra.  Nisam pisala o njemu, jer zaista nemam puno šta da kažem. Potrošila sam ga jako brzo, za dva meseca. Razlog je, zato što je namenjen mešovitoj koži, sadrži malo alkohola, što mojoj suvoj koži to ne odgovara, ali pošto sam trošila u letnjem periodu, moja koža nije burno reagovala. Da sam koristila zimi, možda bih i imala nekih problem. Dobar je za leto, lepo čisti kožu, citrus prijatno osvežava, a pritom je nenormalno jeftin. Jedna devojka mi se javila kako joj tonik previše suši kožu i sadrži dosta alkohola, ja nisam više želela da rizikujem i sasvim je dovoljno od mene.
  • Guess parfem je zaista divan, ali ga neću ponovo kupiti.
  • Victoria Beauty kristali za kosu (recenzija) su nešto što je meni pomoglo oko nege. Kosa mi je vrlo mekana i zdrava. Pisala sam o Makadamii i Arganovom ulju. Sve što imam da kažem, ova slika je objasnila. Zbog ovog proizvoda, kosa mi nenormalno lepo izgleda.

  • Ako ikada poželite dobar parfem, koji će vam dugo trajati i lepo mirisati, slobodno se možete osloniti na Avon Luxe , vrlo je kvalitetan i postojan. Za mene je, zaista, najbolji od svih ostalih koje sam probala iz kataloga.
  • Svima jako poznat Bioten piling za lice. Verujte da ni sama ne znam kako sam uspela tako brzo da ga potrošim. On zaista nestane posle mesec dana, brzo se troši. Ipak, možda je problem u meni, očekivala sam previše, a dobila sam sasvim solidan kvalitet. Znate i sami da je preporučen od stane blogera, i mislila sam da je veliki bum. U suštini, i nije loš, ali brzo trošim i ne želim ponovo da koristim. Lepo neguje, dobro pilinguje i vrlo je pristupačan. Dobrog je kvaliteta, ali nije me kupio, iskreno.
  • Origins- Ovaj tester sam dobila u nekoj radnji i zanimalo me je kako radi svoj posao. Mislim da standardna količina košta 25 evra, ako se ne varam. Meni se vrlo dopada, mnogo dobro čisti kožu i mislim da je najbolji mesovitoj koži.

  • Still Macadamia šampon za kosu. Preporučujem da probate, meni mnogo odgovara i počela sam da koristim šampon sa keratinom.
  • Insight dry hair šampon za suvu kosu. (recenzija)
  •  Lorys maska za kosu (Recenzija)
  • Aussie Repair Miracle Šampon (Recenzija)
  • Taft lak za kosu, pokvario mi se rasprsivač i ne mogu više da ga koristim. :( A i nije ništa poseban :D
  • Avon Planet spa maska za kosu sa acai bobicama, božanstveno miriše, ne znam kako sam se suzdržala, a da ne pojedem.
  • Garnier ulje za negu tela. Divno neguje i miris je baš prijatan. Nezgodna ambalaža za rukovanje, to mi je baš pravilo problema.
  • Avon Care Cocoa Butter je najbolja stvar iz avona, divno miriše i preporučujem osobama za suvom kožom.
  • Uskoro vam spremam recenziju Eveline-a laka za jačanje noktiju.
  • Macadamia ulje za kosu 10ml, koje sam dobila kao poklon uz četku. Šta da kažem, super stvar.
  • Essence beli lak iz nove gel kolekcije. Brzo se troši zbog gušće strukture, i mora dosta da se čeka između mazanja prvog i drugog sloja. Uživo vrlo lepo izgleda i traje samo 3 dana.
  • Essence 104 najgori lak u zivotu, moram 8 slojeva da mažem da bih dobila ovu boju. Hvala bogu pa se više ne nalazi u prodaji.
  • Garnier bb krema. Ostalo je još za par korišćenja, ali je već istekao rok i vreme joj da leti u kantu. Proizvod je ok, nije ništa specijalno.
  • Luxe maskara (recenzija
  • Avon basa za senku. Vrlo je korektan proizvod, dosta kvalitetno radi svoj posao, ali osušila mi se, a nisam uspela ni pola da potrošim.
  • Avon zelini korektor za prekrivanje crvenila i kapilara. Nisam uspela da potrošim i nekako se nismo pronašli. Nije pigmentovan i kada se izblenda ne uradi ništa posebno.
  • Prvi put kada sam krenula u svet šminkanja, kupila sam look by bipa sunđerasti aplikator, koji za tri godine nije ni za šta služio, i bacam u kantu.
  • Nyx HD korektor. Ako ste u potrazi za dobrim korektorom, preporučujem ovaj. Dosta je gust ( nije se dobro pokazao za predelu ispod oka ) i najbolje prikriva nepravilnosti, kao što su tamne mrlje i fleke na licu. (Recenzija)
  • Ebelin Beauty Blender (Recenzija) Ovako izgleda sunđer nakon godinu dana korišćenja i unutra se nalazi (u sredini) sapunica koja se vremenom sakupljala, vrlo sam zadovoljna, očekivala sam puno pudera i svakakvih flekica, ali nema ništa. Ovo je inače stara verzija, nova je dosta drugačija i malo lošija. Za divno čudo, bacam jer se dosta stegao, kao kamen. Inače, nigde se nije pocepao ili bilo šta slično, mozda sam ja malo više pazila, pa je ostao kao nov. Pre bacanja, namerno sam koristila sunđer i isekla, da vidim dokle se puder može videti. Meni je ovo uverilo, da sunđeri i nisu tako loši.
    Da li ste i vi probali neki od ovih proizvoda na slici?


3 коментара: