Странице

недеља, 02. октобар 2016.

Catrice Prime and Fine Mattifying Powder

Znam da su devojke zaljubljene u Essence beli puder za matiranje, na sve strane je bio hvaljen. Međutim, svako ko je potrošio imao je raspadnutu ambalažu. Mislim da je ovaj puder nešto što nam treba i van kuće, gde bi smo popravili svoji makeup u toku dana. Pored kvalitetnog proizvoda, očekujem i dobro pakovanje. Verujem da mnoge žene padaju na prezentaciju i lepotu spoljašnjeg izgleda. Ponekad im oproste što kvalitet ne može sve lepo da isprati, ali jednom se živi. Smatram da ovaj proizvod zaslužuje pažnju i na vama je samo da nastavite da čitate.......



Na prvi pogled, mene je ambalaža oduvala. Ja se ne sećam kada sam bila toliko oduševljena i sigurna da se ništa neće prosuti u neseseru/torbi. Čini mi se da ogledalo malo uvećava i sasvim je korektne veličine. Uz puder ne dolazi sunđer i potrebna vam je četkica za nanošenje. Što se tiče spoljašnjeg kvaliteta, tu skidam kapu i sigurna sam da će sve do poslednjeg dana biti u redu. Ako se nešto slučajno desi, ja vas obaveštavam. Sadrži 9 grama transparentnog pudera. I košta 5 evra, duplo je skuplji od Essencove verzije koja imam takođe kvalitetan proizvod, ali sa lošom ambalažom.


Njegova misija je da popravi šminku u toku dana i da matira t zonu. Svaka devojka se plaši da na slikama ne izgleda uzasno, ne brinite, ja sam i to isprobala. Sve izgleda kako treba. Nisam ni sanjala da je pored moje suve kože ovo meni potrebno. Naravno uz dobru hidrataciju i svega ostalog, može se progurati ceo dan bez isušenih delova lica. Postoji verovatnoća da će vam nos ili čelo biti isušeno, ako pre pudera niste naneli kremu. Catrice ističe to, da je vodootporan. Nisam nešto puno razmišljala o tome, mislila sam da je to marketički trik, ali ipak nije, teško je skinuti šminku običnom vodom. I to mi je dodatni plus da ga još više volim. Nakon otvaranja traje dve godine, ako ga stalno koristite, on jadan neće ni videti rok trajanja. Moram da naglasim da nije u potpunosti beo, nekako je bledo bež boje. Možda je u tome štos, što može odgovarati i tamnijim devojkama. 010 Transparent.  
-Na dodir je svilenkast,
- Sadži vitamni A i E,
-Na licu izgleda neprimetno
-I lepo se stapa sa bojom pudera.

Nikavih nelagodnosti mi nije izazvao na licu, lepo je sarađivao. :D 
Moji krajnji utisak je vrlo pozitivan u vezi ovog proizvoda i svakako vidim da ću ga potrošiti sa zadovoljstvom do kraja. 

Koji puder koristite za matiranje? I da li ste probali Catrice Prime and Fine Mattifying Powder ?
 

2 коментара:

  1. Uzela sam pre par dana hvaljeni Rimel stay matte,i stvarno je fenomenalan,medjutim i taj Catrice mi deluje beoma interesantno,te verujem da ću ga sledećeg probati.Odličan post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Nisam probala Rimelov kameni puder, jer posle ovog nemoguce je da smislim bilo koji drugi. :)

      Избриши