Странице

субота, 08. октобар 2016.

Catrice HD Liquid Coverage tečni puder



Drage moje dame! Danas sam rešila da pričam malo o puderu. Reč je o Catrice HD LIQUID COVERAGE Fondation. Srećna sam što postoji ova blogosvera, jer je moja kupovina pametnija iz mesec u mesec. Na društvenim mrežama su devojke pisale o kvalitetu proizvoda koji je nedavno izašao, radi se o kolekciji jesen/zima. Nisam smela da propustim priliku, jer kod nas još uvek nije stigao. Znate da nam dolaze praznici i svaka od nas traži dobar puder. U hladnom periodu, očekujem od sminke dobru prekrivenost, dugotrajnost i matt efekat i posle par sati. Da li je uspeo ovaj puder zadovoljiti moje kriterijume? Videćemo. No bacimo se na posao...



Ambalaža:
Drago mi je da su spojili staklenu (matt) bočicu sa kapaljkom, jer su nas definitivno udavili tubicama i pumpicama. Moram da napomenem, da su uspeli da dizajniraju fenomenalnu ambalažu. Sadrži 30 ml i zadovoljna sam kvalitetom spoljašnjeg izgleda. Moja nijansa pudera je 030 Sand Beige. Na žalost, moram da naglasim da imaju samo četiri nijanse, i verujem da će te ustepi da ubodete vašu boju. Pipeta je takođe za svu pohvalu i sasvim umereno dozira količinu.

Miris:
 Miris je prilično blag, ništa ja tu ne bih dirala.

Šta obećava?
  •  Pruža visoko ali prirodno prekrivanje i osećaja lagano na koži.
  • Pruža glatak i besprekoran ten.
  • Ultra tečna teksura je izuzetno visoko kvalitetna i dugotrajna.
  • Pokriva nedostatke do 24 sata i matira kožu. 
 
 

Struktura: 
 Radi se o vrlo laganoj formuli, koja se lako blenda. Zaista se dobija osećaj druge kože. Nisam se susretala sa ređom konzistencijom, a bogatom pigmentacijom. Nadam se da me razumete. Obično tečniji puderi imaju slabiju prekrivenost na koži, ali se mogu dograđivati u više slojeva. Dok, puderi sa gušćom struktorom imaju malo bolju pigmentaciju, ali je jedan sloj sasvim dovoljan. Međutim, ređa struktura i visoka pigmentacija kod ovog proizvoda je svakako moguća.
Tajna ovog pudera je da, koža izgleda što lepša i bez nepravilnosti. Bez ikakvih problema, dobro se pokazao i sa blenderom i sa četkicom. Što više tapkanja, to lepše izgleda na koži .
Puder ima mat završnicu, ali nije vam zasigurno da neće prosijati u toku dana/večeri. Na mojoj suvoj koži se lepo ponaša, dugotrajnost je takođe dobra strana i prekrivanje je u full-u.

Sastav:
 AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, PEG-10 DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYPROPYLENE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, GLYCERIN, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, PROPYLENE CARBONATE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

 Iskreno, očekivala sam solidan kvalitet, jer ipak košta samo 6 evra. Međutim, na moje veliko iznenađenje dobila sam mnogo više. Ovo mi je najjeftiniji i najbolji puder u životu. Zaista od srca preporučujem da probate ovo čudo, iskreno, malo je reći da sam prezadovoljna. Vreme vam je da ugrabite svoj primerak, jer se ovakva prilika ne propušta. Kod ovog pudera morate pažljivo da odaberete pravu boju, meni su 010 i 020 baš svetlije nijanse, tako da, taj korak je na vama.

2 коментара: