Странице

недеља, 25. септембар 2016.

Haul 2016


Ne znam za vas, ali ja šminku i kozmetiku kupujem s vremena na vreme. Neki proizvodi su uslikani od maja meseca i čekam dobar trenutak, kako bih objavila post. Ne želim da New in bude siromašan. A pošto nisam stalno kod kuće, jako mi je žao zbog pozadine, mozda nekom smeta što ne slikam sve skupa. Ali moja situacija je takva i ne kupujem sve proizvode u Srbiji. Bez obzira što nisam redovna na blogu, ali se uvek trudim da uslikam i sakupim slike za jedan post, a pošto mi je kupovina omiljena stvar u životu, uvek ću pokazivati svoje slatkiše vama. Uhhh ovo će potrajati, pa da počnemo.....



  • Verovali ili ne, ovu su moji prvi Catrice proizvodi. Nije da nisam imala prilike da ih kupim, ali uvek sam se plašila njihovog kvaliteta. Nikada nisam bila raspoložna da ih testiram. Nedavno sam na instagramu pročitala pohvale o ovom HD LIQUID COVERAGE puderu i odlučila sam da isprobam, jer mi treba dobar prekrivač za praznike koje nas ocekuju u zimskom periodu i želela sam da iskoristim priliku njihove kolekcije ( jesen/zima). Verovatno će se kasnije povući iz prodaje. Onda sam na akciji pronašla Liquid Metal 020 Gold'n Roses senku. Malko se trusi, al' može da prođe. I naravno hvaljen Essence lipgloss.
  • Onda se Tijana navukla na Catrice kozmetiku i zapazila PRIME AND FINE. Neću vam "u inat" ništa reći, jer spremam recenziju. :D Iznenadilo me je to što, niko nije spomenuo ovaj proizvod, jer zaista ima mnogo toga šta da se kaže o ovom čudesu.
  • U jednom trenutno sam ostala bez olovke za obrve. Pokušavala sam da pronađem nešto mnogo dobro, prva opcija je bila Artdeco. Ali na žalost nisam uspela da nađem moju nijansu, najbliža Filijala Douglas radnje nije bila lepo snabdevena, i već mesec dana nisu postavili proizvode koje ne dostaju na policama, da sam poručila mozda bi stiglo, ali ja sam brzo odustala i kupila prvu i jeftinu koju sam videla. Essence eyebrow- obična crna.
  • Sasvim slučajno sam otkrila Kiko Smart Lip Pensil , nisu preterano kremaste kao Essence stara verzija, ali su dovoljno čvrste da se ne bi razmrljale na usnama. Vrlo su precizne i pigmentacija je korektna, jer po ceni od 2,50 evra i nisam bolju mogla da pronađem. Ovih dana testiram na dugotrajnosti, pa ću vam spremiti recenziju.
  • Videla sam na internetu kako "neko" mitisere vadi tankom pincetom, istripovala sam da i ja to mogu. Na svu sreću u kiko radnji možeš sve pronaći, i usprela sam da kod njih kupim ovu ultra tanku pincetu. I ipak moj miriseri nisu toliko ogromni da ja sad mogu njih sa lakoćom se rešiti. Ali u svakom slučaju, vrlo je korisna za sređivanje obrva.
  • Možda malo preterujem sa četkicama, ali... , šta ću, baš ih obožavam. Dve su namenjene za nanošenje senke na donjem kapku, a ova treća za ajlajner. Fino su urađenje i precizno se njima moze nanositi, ipak nisam omašila kupovinu istih.




  • Moram priznati da sam potajno priželjkivala ovaj set. Samo sto nisam znala gde se može kupiti. Kada sam ga ugledala na izlogu jedne radnje (gde se prodaje nakit i ostala čudesa) , samo što nisam dobila nervni slom. Međutim, znam da je morao da se kupi, jer moj dečko obožava Coca Colu i redovno je konzumira. I sećam se kada on rekao: Je l' kupujemo? :D  Nenormalno lepo mirišu.

  • Ova akcije nije smela da se propusti, jedan komad je koštao 1,40. Mnogo su slatki
  • Loreal perfect match tečni puder. Verovatno ste svi čuli o ovom puder, njega sam baš dugo, dugo želela. Malo sam imala problema oko nijansi, jer im je asortiman boja ogroman i moja nijansa je 3.N. Njega ostavljam po strani, on će dočekati sledeću godinu za testiranje, toliko imam dosta toga da potrošim pa vam neću pisati o njemu. Naravno i korektor je bitan uz puder :)
  • Uzela sam i Ebelin četkice, jedna je za blendanje senke, a druga je za nanošenje karmina.
  • Garnier Skin Active miceralna voda, ovo mi je drugo pakovanje i fenomenalno radi svoj posao. Ja sam osoba koja se retko vrati na prethodni proizvod, ali ovo zaslužuje svu pohvalu.
  • Essence lak za jačanje noktiju. Verujte da je ovo nešto mnogo dobro. Jedva uspem da nadjem jednu bočicu na polici, to se toliko kupuje da je nenormalno. 
 
  •  Lilly Fixing Spray... Recenzija ovde!!!
  • I još jedan Essence lak za jačanje noktiju, uspela sam da ga nekako pronađem.
  •  Rare Pearls parfem od Avona. Ima neku puderastu notu i nežno miriše.
  • Avon zaštitni sprej za kosu od UV zraka.
  • Golder Rose matt tečni ruž 05. Smrtno sam zaljubljena u boju i dugotrajnost na usnama. Jedina stvar koja je jako bitna, je biti vrlo precizan i miceralna voda je najlakše rešenje za skidanje.
 
  •  Ebelin bb je nešto sto volim povremeno da koristim. Ne daje mi se još uvek novac za originalnu verziju, znam da je najbolja , ali ova mi je donekle ok. I uzela sam ove trouglaste jastučiće, doduše shvatila sam da mi nisu potrebne, valjda će poslužiti nekad.
  • Essence Silky touch Blush. Recenzija!   100 Indian Summer.
  • Balea uljeni skidač sminke za suvu kožu, ovo je meni najpotrebnije. Čula sam da se više neće proizvoditi i žene ga masovno kupuju, pa ga zato nisam našla na policama, inače bih kupila još jednu flašicu. :( .
  • Alverde ulje za lice od divlje ruže. Nikada nisam kupovala ovakve poizvode koji su posvećeni nezi kože, mislila sam da mi je krema sasvim dovoljna, ali sam se grdno prevarila. I te kako odgovara mojoj suvoj koži.
  • Don Juan matt karmin je poklon od moje najbolje drugarice i kvalitet je savršen.
  •  Veoma hranljiva krema za problematičnu kožu i Avene termalna voda su proizvodi u sprečavanju bubuljica. U postu OVDE! možete pročitati opširnije. Zapravo ja sam trenutno posvećena problemima koji izlaze na mojoj koži i krenula sam od neke osnove, kako bih uspela da smirim svoje lice. Nemam ja velikih problema, ali mislim da mogu da vodim malo više računa o svojoj koži i na kraju videću rezultate.
  • Od prijateljice sam na poklon dobila Nivea proizvode. Zastitnu kremu za lice od sunca SPF 50 i  uljeni gel za tuširanje koji je mojoj suvoj koži neophodan.

  • Za rođendan sam od majke  i brata dobila poklon, doduše sama sam birala i mislim da nisam ni malo omašila. Prvi put koristim Sleek palete i verovala sam blogerkama koje su neizmerno hvalile njihovu šminku. Paletu za konturu uveliko koristim i sugurna sam da je moram spomenuti na blogu. Golden rose mat karmin broj 20.
  • Planet spa krema za ruke od maslinovog ulja, predivno miriše.
  • Moschino Fresh parfem sam ulovila na akciji, koštao je 27 evra i prilično sam zadovoljna njime. Nemojte puno očekivati od ovog parfema, jer i na ambalaži pise freš.
 
  •  Vaseline krema. Mislim da svakoj osobi na ovoj planeti treba ova stvar, jer čini čuda na koži.
  • Kiko beli prah za matiranje sa pufnicom.
 
Inače Balea i Ebelin proizvodi su dosta pristupačni, a sa njihovim kvalitetom može se izaći na kraj. Volim povremeno pa isprobavam nešto od njih i cena je prilično zadovoljavajuća. Uvek sve lepo upakuju i oduševeme šarenim ambalažama.
  • Ebelin konjac- Što se tiče ovog proizvoda, mozda su moja očekivanja bila velika. Prosto, ne radi ništa specijalno, čista klasika.
  • Balea pena za kupanje od grapefruita i citrusa.
  • Balea gel za brijanje od grapefruita.
  • Ebelin trimer za obrve, vidim da je dosta popularno time skinuti neželjene dlačice.
  •  Balea oil repair shampoo. Pored arganovog ulja, sadrži hidratantni kompleks sastavljen od proteina pšenice, pantenola i glicerina koji stimuliše koren i jača dlaku.
  • Alverde posvetljivač pudera, čula sam dosta negativnih komentara, ali mi je trebalo ovako nešto. Imam dosta tamnijih pudera koje na žalost ne mogu da koristim, i želela sam da isprobam bez obzira na recenzije koje mu nisu dale zeleno svetlo.

  •  Ovo su dva moja omiljena proizvoda, koji predivno mirišu. Zara Lily pad je najbolji parfem u njihovoj radnji (po meni) i neverovatno lepo miriše.
  • Ne znam da li se ovo pojavilo u Srbiji, zapravo ovo je pena za kupanje, neka zamena za običnu kupku. Isti je princip kao gel za brijanje. Zbog oštećene ambalaže, slučajno sam naišla na akciju po ceni od 2 e, inače je 4. Poznata Jutjuberka iz Nemačke Dagi Bee, je izbacila svoju kolekciju ovih penušavih proizvoda. Ja sam uzela sa mirisom lubenica, ostaviću sa strane, jer mi je najpotrebniji u zimskom periodu, želim da malo mirišem na leto u sred januara.
  •  Pošto je moja mama Avon dama, naravno da sam imala privilegiju da biram šta želim da naručim. Prva i najbolja opcija je pala na Nutraeffects serum za lice. Biće upoređivanje sa Avderde uljem, pa vas obaveštam sve na blogu. I predivan lak za nokte, jedna divna bordo boja, savršena za zimu.
  •  Sebamed sapun sam uzela kao pomoćnik u borbi protiv bubuljica. O mom stanju lica pisaću na blogu.
  • U Bipi sam pronašla divnu akciju. Kupiš Nivea kremasti proizvod za pranje lica i dnevnu kremu sa spf zaštitom (roze linija je namenjena suvoj koži), na poklon dobijaš četkicu. Sve zajedno je koštalo 10e.
  • Neutrogena Visibly Clear gel za pranje lica. Nedavno sam potrošila piling iz njihove pink kolekcije, koji mi je trajao skoro godinu dana, verovali ili ne. Iz čiste radoznalosti imala sam želju da probam i gel.
  • I na redu je došla nega kose. Schwarzkopf got2b losion za zaštitu kose od toplote. 
  • John Frieda lak za kosu
  • Nivea Haarmilch šampon bogaćen mlečnim proteinima i Euceritom. Jača kosu oporavljajući prve znake oštećenja i štiti kosu olakšavajući njeno raščešljavanje.

  • Still Macadamia (hrani i štiti) i Keratin šampon (regeneriše i jača).  Valjda ći imati vremena da napišem recenziju na blogu, jer zaista imaju odličan kvalitet.
  • Ako mislite da samo šminku gledam, grdno se varate. Pored kozmetike volim da razgleđujem i hemiju. Kod beauty blogerke Miše, koja je urednica Crossingbeauty   bloga, videla sam Denk mit sapun za ručno pranje, koristim ga kako bih povremeno oprala b.blender. Međutim, odlično se pokazao kao zamena za prašak, mislim na ručno pranje. I ovo kupujem doživotno.
  •  Lenor suve maramice za ormar, do sada nisam kupovala ovako nešto. Divno mirise i okitila sam kuću ovim divnim mirisom.
  • I jos jedan Lenor, granulice u obliku omekšivača. Prvi put kupujem i ne znam kako će se ponašati.
  •  U prošlom postu pisala sam kako se ćuvati od bubuljica, iz tog nekog razloga, kupila sam sprej za dezifekciju. Meni je značajan za prebrisanje telefona ili maske od istih. Vrlo je voljen u kući i oduševljena sam kvalitetom. 

To bi bilo sve od mene, nadam se da ste uživale. Ovih dana testiram mnogo toga, pa vam dolazim sa nekom recenzijom na blogu... Veliki pozdrav.




4 коментара:

  1. Baš mi se sviđa sve. Moraću da vidim ovaj GR mat ruž i ove Sleek palete, baš mi se sviđaju! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imas moji blagoslov sto se tice mat ruzeva, malo su mi nijanse cudne, al moze da prodje.
      Od sleek-a ti preporucujem platu za konturisanje, jer je mnogo dobro. Zbog te palete ne koristim nista drugo.

      Избриши
  2. Dosta toga iz posta sam probala, ali paznju mi je privukla tvoja recenica o Alverde pigmentu za posvetljivanje pudera, nigde nisam procitala/cula nijedan negativan utisak o njemu, i sama ga imam i veoma sam zadovoljna njime jer odlicno radi ono cemu je namenjen. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se da su blogerke na Nemačkom pisale post o ovom proizvodu i videla sam par komentara kako su i druge devojke nezadovoljne. Uspela sam da nađem taj post http://ramonas-beauty-blog.blogspot.rs/2016/02/review-alverde-make-up-color-care-mix.html
      Ali svakako ću mu prižiti priliku da se pokaže :) pozzz

      Избриши