Странице

субота, 16. јул 2016.

Lilly sprej za fiksiranje šminke


Cao devojke, nedavno sam kupila ovo divno čudo, koje sam prvi put čula kod Dunje Jovanic. Sećam se da je rekla kako joj ovaj sprej zamenio njen čuveni Mac fix + , pa me je zanimalo kakvog je kvaliteta. Prethodni proizvod za tu namenu sam probala Avonov sprej za fiksiranje šminke koji je (po mom ukusu) bio jako loš. Osećao se miris Alkohola, pomalo je bio lepljiv i isušivao mi kožu. Više ga ne koristim na lice, ali je zato super za (mokre) senke. Neću vaš puno daviti i pričali koješta. Samo želim da podelim svoje iskustvo sa vama, jer smatram da zaslužuje recenziju. U svako slučaju biće ovo kratak post.



Svrha Fixatora je da setuje šminku i produži trajanje iste. Pretpostavljam da ste nekada videle na tvom licu brašnjave čestice, mislim da je to posledica suve kože, ispravite me ako grešim, ali to se meni redovno dešava kada nanosim puder u kamenu. I takođe fixatoru je zadatak da i to reguliše u najboljem mogućem slučaju.

Dobra strana ovog fixatora je:
  • Nema miris Alkohola.
  • Dosta je lagan i prijatan na koži.
  • Koliko se ja uopšte razumem u sastav, bar ne vidim da igde piše alkohol,
  • Čini mi se da lice dobija malu svetlucavu završnicu, što više deluje kao blagi highlihter.
  • Ublažava izgled suvih delova (nos, čelo, obrazi...).
  • Produžava trajanje šminke. 
  • Lice dobija neku predivnu svežinu i izgleda kao da sam nanela neki high puder.
  • Glavni razlog zašto je ovaj sprej toliko dobar, je glicerin! Lepo zagrađuje kožu i deluje kao prajmer. Mislim da je u tome njihova tajna.
  • NEMA MIRISA.
  • Rok trajanja 12 meseci.
 Loša strana: 
  • Sadrži 50 ml, malo je.
  • Košta 400 dinara. Za tu količinu mnogo je.
  • Na prvi pogled, zbog ambalaže, procenila sam da je lošeg kvaliteta. "Ako se nisu trudili da ulepšaju spoljašni deo, ko zna šta su uopšte upakovali unutra." Što je inače moja greška. I zaista deluje kao proizvod koji treba zaobići. 
SASTAV: AQUA, GLICERIN, AMP-ACRYLATES/ALLYLMETHACRYLATE, COPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, PEG-12 DIMETHICONE. 

Znam da se nedavno pročula vest na društvenim mrežama kako je jako dobar i kvalitetan proizvod. Pa me zanima da li ste uspeli da pronađete dobar spej u tu namenu?

 

7 коментара:

  1. Ja se izvinjavam,zao mi je sto su komentari izbrisani. Imala sam malih problema na blogu, sada je sve uredu.

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Nisam probala ali baš mi treba neki fiksator,tako da nameravam ovaj da kupim!
    bequtyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, zaista si uspela da ga detaljno okarakterišiš. Slažem se sa tobom, zaista svaka preporuka i s moje strane, imala sam prilike da ga isprobam, meni se pogotovo sviđa što je bez mirisa, postojan je i ne 'sliva' se kao mnogi drugi koje sam probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, jedino bih dodala da im rasprsivac nije najbolji. Mislim da su to mogli malo bolje da odrade

      Избриши
  4. follow my blog : http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    I tvoj post je odličan! <3

    ОдговориИзбриши