Странице

понедељак, 27. јул 2015.

Planet spa Oriental Radiance, Luxuriously Refining, Četkica za čišćenje lica / nanošenje maske


Pre par nedelja sam na blogu pisala o nezi lica, tačnije šta sve upotrebljavam. U tom postu sam pokazivala proizvode koje koristim, ali nisam ništa rekla o njihovom kvalitetu. Danas pišem detaljnije o umivalici, okoloočnoj kremi, četkici za čištenje lica i maski. Više mi odgovara da radim grupne recenzije, tako da ću dosta pisati. Ja se iskreno nadam da će ovaj post biti zaminljiv, pošto su me dosta pitali o ovim proizvodima i moje iskustvo sa njima. Uspela sam da se suzdržim i nisam prenatrpala post sa slikama.Tako da... krećemo.



Avon Planet spa Oriental Radiance gel za čiščenje lica sa belim čajem (150ml)- Ono što sam očekivala od ovog proizvoda da je miris potpuno blag (da se što manje oseća), ali na žalost nije tako. Dosta poceća na travuljke kao da si u prirodi, samo što je aroma srednje jaka. Ambalaža je pun pogodak, upošte ne izgleda jeftino. Proizvod nam dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom, koja je vrlo praktična i laka za korišćenje. Struktura je gelasta, kada se razmazuje na koži blago postaje kremstija i penušava. Najbitnija stvar koju bih napomenula kod gela je da pazite, kako vam ne bi upao u oči, jer "opasno" štipa. Smatram da je to najveća mana.   Prilično nežno čisti lice, bez crvenila i iritacija- Što se u tom pogledu jako dobro pokazao. Po mom mišljenju gel je idealan za masnu/mešovitu i normalnu kožu. Ja imam izrazito suvu, sreća je što koristim u julu mesecu, pa nemam opasna isušivanja na koži. U početku nisam imala problema, ali kako dani prolaze, osećam blago zatezanje. Iz mog ličnog iskustva preporučujem da koristite gel uz četkicu ili bilo šta slično na toj bazi, jer mislim da još bolje radi svoj posao. Cena je malo veća od ostalih proizvoda u Avonu, ali u svakom slučaju vredi probati.
Sastav: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL, HYDROXYSULTAINE, GLYCERIN, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, LAURAMIDOPROPYL, BETAINE, COCAMIDE MEA, PPG-12- BUTETH-16, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, BENZOPHENONE-4, POLYQUATERNIUM-2, CAMELLIA SINENSIS EXTRACT, PHENOXYETHANOL, CARAMEL.



 Avon Clear Skin četkica za čišćenje lica- Već duže vreme tražim ovakav tip proizvoda, zato što znam koliko je dobro temeljno očistiti kožu. Pogotovo se šminka teško skida, bez obzira što sam  miceralnom očistila lice. Prvi put dok sam je koristila ostala sam bez komentara, kada sam ugledala dosta pudera na četkici, i onda shvatim zašto meni izlaze bubuljice. Od tog trenutka sam promenila mišljenje o miceralnoj vodi, ona je tu da lako skine maskaru i ajlajner. Posle svega toga, smatram da je "obavezno"  očistiti lice sredstvima za tu namenu (gel,pena...), ali sa ovom četkicom bez imalo muke pomaže za bolje rezultate.

Na prvi utisak mi je bila baš gruba, mislila sam da je jednom u nedelju dana dovoljna za upotrebu. Onda sam čistila lice tokom kupanja, jer mi je lakše u kadi. Primetila sam nakon par dana da koža izgleda bolje. Počela sam svako veče da je koristim.Totalno sam se navikla, i nije agresivna za moje lice kao što je bilo na početku. Ima sintetička vlakna koja ne ispadaju tokom korišćenja. Da ne bih analizirala četkicu, samo ću reći da je kvalitetno odrađena. Verovali ili ne od kada imam ovu stvar, meni slabo iskaču bubuljice. Ja sam prezadovoljna, i svakako planiram je kupujem do kraja zivota. ;) 

Kako ja koristim?
Ravnomerno na lice nanesem Planet spa Oriental Radiance gel za čiščenje sa belim čajem. Nakvastim četkicu i kružnim pokretima nežno masiram lice, posle toga se par puta umijem i to je to. Kasnije isperem četkicu mlakom vodom i ostavim je na peškiru da se osuši.


Avon  Planet spa Oriental Radiance maska za  lice sa  belim  čajem(75ml)-   Maska je u setu sa gelom, jedino mi nedostaje piling  iz te oriental kolekcije. Sve što imam da kažem jeste da je proizvod dobar, po mom mišljenju odgovara svakom tipu kože, jer je potpuno nežan i blag. Teksura je gelasta i providna, čini mi se da je malo lepljiva. Možda vam se na prvi utisak neće dopasta, ali ako sačekate par minuta, koliko je potrebno da se osuši. Videćete kako se lako skida, pošto je  bazirana na peel off, što znači da se maska ljušti sa kože. Ne isušuje, nema crvenila i lepo zaglađuje pore. Ne volim kada proizvod za lice sadrži previše alkohola, na sreću sa ovom maskom nisu preterali. Jedino me čudi što nema previše sastojka.
Sastav: AQUA, POLYVINYL ALCOHOL, ALCOHOL DENAT, POLOXAMER 185, METHYLPARABEN, PARFUM, BHT, CAMELLIA SINESIS EXTRACT, CI 15510.

na slici se i ne primećuje da imam masku na lice :)

Avon Planet spa četkica za nanošenje maske- Da me neko ne shvati pogrešno, ja ne volim prstima da nanosim proizvode na lice. Puder mogu, i tako mi je lakše. Ali masku ne mogu da smislim. I zato sam želela da imam ovu četkicu, kako bih sebi olakšala :D. Često je na akciji u Avonu, i mislim da nekad preteruju sa cenom, viđala sam za 550 dinara. Sve u svemu, meni je jako dobra. Dosta je čvrsta, lako se pere i ne raspada se. Vrlo je praktična, jer u par koraka brzo nanesem masku na lice. Kvalitet je odličan.



I poslednji proizvod za danas je Avon planet spa Luxuriously Refining Okoloočna gel/krema (15ml)- Ima ekstrat crnog kavijara, što ja iskreno nista ne osećam. Bez obzira što je količina mala, jako se sporo troši. Tekstura je gelasta sa nekim rozim šljokicama. Primećuje se malo hlađenje kada se nanese i ne isušuje kožu. Do sada nisam koristila okoloočne krema, tako da nisam previše oduševljena. Mislim da mogu i bez njega da zivim.  

Sastav:AQUA,GLYCERIN,HAMAMELIS,VIRGINIA EXTRACT,PENTYLENE,GLYCOL,CARBONER,BENZYL,ALCOHOL,
TETRASODIUM,EDTA,SODIUM HYDROXIDE,
 METHYLPARABEN,MICA,POLYCRYLAMIDE,PPG-5-CETETH-20, c13-14 ISOPARAFFIN,ETHYLENE/ACRYLIC,ACID COPOLYMER,lAURETH-7, HYALURONIC ACID,CAVIAR EXTRACT,LAMINARIA JAPONICA EXTRACT,CI77891 


2 коментара:

  1. Анониман31. мај 2017. 05:43

    Proverila sam na cosdna.com sastojke gela i nije komedogen tako da cu ga kupiti.

    ОдговориИзбриши