Странице

среда, 20. мај 2015.

Makeup Revolution Iconic 2 Paleta

 Sve palete ovog sveta bih kupila, prosto uživam i drago mi je da to posedujem. Znam da mi nisu neophodne, alii eto, zelim to! Na moju veliku žalost sporo se troše i ne mogu kupovati svakog meseca, a rado bih! Danas vam predstavljam Revolution Iconic 2 Paletu,  nema kod nas u Srbiji. Pod Hitno da se neko seti da dostavljaju za nase trziste. Jer je ovo dosta jeftino, a lepog kvaliteta dobijamo za taj novac. Ova paleta nija za profi šminkanje, ali svakako mislim da je dobra za " svaki dan "!
 Nije mi jasno koliko se njima isplati da prodaju ovu paletu, po ceni pet eura. Prvo pakovanje je kvalitetno, i pigmentacija je dobra. Pet evra, da li vredi? Saznajte...



  Moram priznati da sam impresionirana senkama. Ova paleta sadrži samo 4 mat nijanse, ostale su šimeraste. Tekstura je prilično fina i kremasta, što meni ne predstavlja nikakav problem u šminkanju. Obavezno koristim bazu, mada... probala sam i bez nje, samo što ne izgleda jako na kapcima. Meni se ni jedna boja ne trusi iz palete i lepo se blendaju senke. Ko do sad nije upoznao Revolution, oni imaju dobru šminku za nešto manje novca. Kopiraju skupe palete i izbacuju na trzistu njihovu verziju sto jeftinije. Moja paleta je kopija Naked 2. Nisam ja nešto patila za ovom paletom, uzela sam je isključivo zbog cene i ukazala mi se prilika da naručim nesto vam zemlje. Tek kada sam dobila paletu, proguglala sam i shvatila o čemu se radi. Ali to mi nije predstavljao problem da je i dalje koristim i napišem tvoje mišljenje.

SASTAV:
  Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben.


  Proizvod dolazi u pakovanju od 14g i rok trajanja 12 meseci. Pakovanje je od crne plastike, sa prozirnim poklopcem. Malo mi se pohabala koristeći je. Paleta je vrlo čvrsta, pa se ne moze lako otvoriti. Sadrži 12 boja + sunđerasti aplikator (to sam odma' bacila). Pošto senke nemaju naziv, kao sto je to kod Naked 2. Ja sam obeležila brojevima.


    1.Mat- Bela/bež boja, dobra pigmentacija. Uvek je koristim pre nego sto nanesem bilo koju senku, kao bazu. 

    2. Zlatna šmiresta nijansa, pigmentacije je isto dobra. Nisam je baš koristila, nije me nešto privukla. Ok je.

    3.Ovu boju definitivno koristim kao highlighter. Boja šampanjca sa srebrnim česticama. Moja omiljena, nemam reči. Pigmenacija ultra jaka!

     
    4. Šimerasto Bakarna/Zlatna boja (al opisujem :D ) divna je. Baš sam je koristila i lepo pristaje za večernju šminku. 

    5.I moja omiljena. Mat hladna smeđa nijansa, vrlo je dobra. Ne ostavlja cudne pečate da bi 2 minuta blendao! Na slici izgleda dosta svetlije udara na sivo, a zaista nije takva. Baš je prava smeđa nijansa za pregim oka.

    6.  Maslinasto/ Zlatna dosta vuče i na zlatno/smeđu, vidi se na ruci swatch. Boja je jako lepa, prilično je koristim. Od kada posedujem ovu paletu, skoro svako pita: "šta to imam šljašteće na očima. :)"?Jer nikom nije jasno kakve su to boje u pitanju.

    7. Šampanjac sa srebrnim česticama. Takođe sam je dosta koristila, ovakve šimeraste nijasne pristaju za veče.

    8.Ovo je neka teška metalik siva, divota od boje. 

    9. Ja ovo ne znam kako da opišem, jako je čudna. Ima neke roze/ srebrne čestice.

    10. Boje su različite a tako slične. Prosto je tešto opisati, dosta poceća na četvorku. Neka bude roze sa zlatnim česticama.

    11.Mat smeđa nijansa sa ljubičastim podtonom. Mada nije potpuno mat, sadrži sitne šljokice. Ovo je jedina manje pigmentovana nijansa od ostale. I ja je koristim kako bih pojačala peticu u pregibu za večernji make up.

    12. I za kraj. Potpuno crna nijansa, vrlo je pigmentovana. Pažljivo moram sa njom, jer ako preteram... ode mast u propast. Ne sećam se kada sam poslednji put imala ovako dobru crnu boju.



    Boje su prava fantazija, to je dokazao swatch. Ovu paletu koristim za  večernji make up. Mislim da se stvarno isplati bar probati ovu paletu. Ako se ikad ponovo ukaže prilika za kupovinom, sigurno kupujem još par stvarčica. Tako da sam za sad prezadovoljna paletom.

    15 коментара:

    1. jaooo zlatna br 2 ah<3
      moram imati jaooooo!!
      Poseti i moj blog
      zelim ti da lepo provedes vikend <3
      isidora
      http://highheelpoodl.blogspot.com/

      ОдговориИзбриши
    2. Fantasricna je, i pigmentacija je boli glava, steta sto nema Srbiji

      ОдговориИзбриши
    3. Ima, ali putem kataloske prodaje. Nesto je skuplje od sajta ali valjda zbog pdv i ostalog sta znam.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Nisam do sada čula da je ovaj brend kataloška prodaja. Ja sam naručila preko interneta.

        Избриши
      2. Da li znate gdje u Bosni ima?

        Избриши
      3. Postoji jedan Hrvatski sajt na kome prodavaju revolution. Pink Panda.hr, jedino da se raspitas da li salju za bosnu? Ili ako imas nekod u hrvastvoj da ti preuzme paket.

        Избриши
    4. Katalozi su u izradi :-) Jos samo jedan korak u tu smo... Bicete svi obavesteni putem Bloga.

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. E bas mi je drago. Pošto obožavam ovaj brend a teško je naći kod nas.

        Избриши
    5. Katalog mozete naci na sledecoj stranici :) Podrzite nas like-om :) Hvala
      https://www.facebook.com/Be-Beauty-Srbija-1020568227984908/?ref=hl

      ОдговориИзбриши