Странице

уторак, 21. април 2015.

Max Factor Colour Adapt & Creme Puff

U današnje vreme sve je teže naći savršen puder, bar je moj slučaj takav. Ponedak je potrebno da sam potražiš ono što ti treba. Osloniš se na svoje iskustvo i isprobaš po svom ukusu. Pošto sam neko vreme koristila kataloške pudere, rešila sam da pređem na drogerijske. Pre par meseci u potrazi za dobrim poklonom, ugledam Max Factor tečni puder + gratis kameni puder, rekoh uzimam i za sebe jedan. Nisam previse očekivala, ipak sam platila za neke smešne pare.  U današnjem postu saznaćete i kvalitet ovih dekorativa.


 Pre svega da razrešimo jedno- Imamo kompakne i pudere u prahu. 

Koja je razlika-  Puder u prahu zahteva precizno koršćenje, sto je logično, prah se može razleteti svuda po vama. A kompakni je presovan puder koji je lak za upotrebu i to je to. Imaju istu funkciju, bez obzira na svoji izgled.

Čemu služi  kameni/prah puder-  za korekciju šminke u toku dana, setovanje pudera. Najbolji prijatelj masnoj i mešovitoj koži.

Max Factor Creme Puff puder u kameni, odnosno, kompakni puder. Postoji iz 1953 godine. Dolazi u okruglom pakovanju, sa zlatnim poklopcem i giganskom količinom 21g. Miris ovog pudera je savršen, mene poceća na neki stariji sapun. Blagog je mirisa i vrlo nežan. Ja sam izabrala nijansu 05 TRANSLUCENT (ako niste sigurni koja nijansa vama odgovara, možete slobodno uzeti 05, pošto je ona neutralna i odgovara svakom tenu).Cena 1 050 dinara.


Na slici u gornjem desnom uglu , vidimo malu rupicu gde možete pomoću iglice izvaditi puder iz svoje kućice i premestiti u onim magnetnim paletama. To je zasta lepo od njih.

Kako koristim Creme Puff-Uzimam široku četkicu, prođem četkicom kroz puder (koliko da pokupim malu količinu), otresem višak i nanesem na lice.
Super radi svoj posao, ja sam prezadovoljna.

Max Factor Colour Adapt, o ovom puderu imam dosta toga da kažem. Prvo, odlično se prilagođava boji tena. Najbolji je za masnu kožu, ja imam suvu i odlično prolazim, ne suši mi lice. Nažalost prekrivna moč nije na zavidnom nivou. Jedino što meni prekriva su tamni podočnjaci. A što se tiče fleke i bubuljice, Ne! Nije težak na licu, daje koži prirodnji izgled. Moja nijansa je 75 Golden (totalno mi odgovara boja i lepo izgleda na koži) , sadrži 34ml, cena 1 500dinara (često je na akciji u liliju).

Preporučujem:
Po meni se ovaj puder najbolje pokazao uz prajmer.

Na samom početku posta, prvo sam trebala pisati o tečnom puderu pa tek onda o krem paffu. Međutim, izdešavalo se nešto sa ovim puderom, pa sam htela da to objasnim za kraj.

Predpostavljam da se pitate zašto mi je bočica pudera prazna, a neki make up for ever uleteo u kadru. Suština dobrog pudera sastoji se i iz  dobre ambalaže. Koliko bio puder dobar, a ambalaža ne tako adekvatna za korišćenje, prilično otežava rad sa njom. Meni ovaj puder baš odgovara, ali mislim da ambalaža nije najbolja za ovu teksturu. Tekstura pudera je kremasta i sadrži ulja.
Međutim, kada mesec dana ne koristite ovaj puder i rešite baš danas da ga nanosite, morate 4-5 minuta dobro da mućkati kako vam ne bi naglo izletelo ulje iz pumpice. U staklenim/plastičnim ambalažama imate doboljno mesta da promuckate puder, u ovakvim ne. Razlog je što u ovim ambalažama nemate slobodnog mesta kako bi puder mogao da se mućka.
 Onda sam u praznoj ambalazi presipala puder, i tako nastavila da  lepo koristim.

6 коментара:

  1. A šta misliš da li bi taj Creme Puff dobar bio i za nas,sa izrazito masnom kožom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je dobar. Posto bas pazim da ne preteram sa kolicinom (moja koze je bas suva). Ako zelis da ga kupis, gledaj cesto je na akciji, pa ga daju uz puder. (Max factor colour adapt i skin luminizer) Set kosta 1500dinara, a sam puder 1000.

      Избриши
  2. Ovaj u kamenu imam i jedno vreme sam ga često koristila, a onda sam prestala. Koristila sam i njihove tečne pudere, ali onda stalno slušam ''ne to, nikako, prejaki su bla bla'' i nešto ih nisam kupovala u poslednjih godinu dana. Ovaj kao tvoj sam merkala, ali sam tada imala baš dosta problema sa licem, pa mi nije bio dovoljan da prekrije sve. Obratiću pažnju kada bude neka akcija u Liliju da ga uzmem i isprobam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj kameni mislim da cu ga vuci jedno 10 godina. Svi daju po 10g, ovaj 21g. Sta ce biti s njim do kraja...ne znam. E pogledaj u jasmin parfimeriji, sada su pustili opet u prodaji (set)

      Избриши
  3. Super je post! Nisam videla da je neka blogerka pisala o ovim proizvodima a i sama ih merkam vec duze vreme bas zbog ove akcije (ko ne voli da dobija besplatnu sminku?). Mislim da cu preskociti ovaj set posto je tecni puder na bazi ulja a ja jos imam veoma masnu kozu i bubuljice a kameni puder nema dobru prekrivnu moc. U svakom slucaju hvala na recenziji :)

    Poseti moj blog: sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na citanju. :* Rekli su za ovaj puder da nema ulja, medjutim kada ti stoji mesec dana bez diranja, on pocinje da se stalozi i na povrsini izlazi ulje. Cudi me sto su naveli da nema, kad ima. Bez obzira na to ulje, ja nemam prosijavanje u toku dana. I mislim da je dobar za masnu, Ali bez obzira ti probaj u drogeriji tester.

      Избриши