Странице

четвртак, 09. април 2015.

Aura & Ebelin Sunđeri za puder

Pored četkica za šminkanje, imala sam želju da isprobam i sundjere za nanosenje tečnog pudera. Međutim, na blogu se pročula priča da je Aura izbacila na trzištu njihovu verziju istog. Nisam bila u prilici da probam od drugih proizvođača, a Aura mi je bila najbliža. Nažalost, nisam čekala nikakvu recenziju i kupila. Kasnije sam čitala detaljnije kako sunđer radi. Dolazim do jedne rečenice gde sunđer raste i omekša, moj ne! Onda sam krenula u potrazi za drugim blenderom, kako bih uporedila i shvatila koji je bolji! Posle par meseci uspela sam da nađem Ebelinov blender, nažalost nisam našla kod nas, ali sam uspela u Bugarskoj da kupim. Tako da vam danas pisem detaljnije o ovim divnim lopticama...


Po meni je Aura najbolji domaći brend u Srbiji. Cena njihove kozmetike krece se ispod 10 evra. Na ovom sajtu možete pogledati detaljnije o svakom njihovom proizvodu.OVDE!!! 

U dm parfimeriji možete naleteti na Ebelin proizvode. Njihovi proizvodi su obično pomagala za šminkanje, gumice za kosu, turpije i ostalo... Kvalitet je jako dobar, cena je jako smešna.

Kako ja koristim sunđer? 

Pre upotrebe sunđera, treba nakvasiti i iscediti, ali da ostane vlažan.  Ako ne kvasite sunđer, on će upiti previse puder i neće te dobiti željeni "ten". 

Smatram da ovakav tip sunđera treba koristiti uz mousse teksturu, kao na primer Rimmel Stay Matt. O puderu pisala sam ovde, taj puder je previše gust i sa sunđerom dobijaš prirodni izgled ali sa jakom prekrivenost. Takođe tu spada kremasta rumenila, kremasti korektori i slično. Što se tiče prilično tečnih pudera, ja to nanesem prstima, lakše je. 
I da napomene da su ovakav tip sunđera kratkotrajni, ali jako dobro blendaju.  Četkice svakako duže traju.
Pranje sunđera u mlakoj vodi sa beby kupkom, to mi za sad dobro ide. Sušenje traje po dan-dva.
Na ovoj slici sunđeri su suvi, iste veličine i jako su tvrdi. Što se tiče samog izgleda, Aurin sunđer ima udubljenje po sredi što je čini praktičnijim i lako za nanosenje pudera. Mada i Ebelinov stomačić ne smeta :)



Na sledećoj slici sunđeri su mokri, tj "vlažni". Verovatno ste primetili da Aurin sunđer nije ni mrdnuo.A Ebelinov je porastao i dosta se udebljao. :)


Aurin sunđer se vremenom omekšao koristeći (jedno 20 puta). Upočetku nisam mogla da dovršim blendanje do kraja, morala sam četkicom da popravim i tako dalje. Nisam nešto zadovoljna, kada blendam sunđerom kao da udaram nečim po licu, nimalo nije prijatan. Vremenom je počeo da popušta i nekako se privikavam na njega.
Ebelinov sunđer je za svu pohvalu. Kada radite tim sunđerom on tako blenda da ne morate popravljati četkicom ili prstima. Mek, dozira dovoljno pudera na licu, lepo blenda. Sve pohvale.

Aurin sunđer kosta 500dinara, a Ebelinov košta 350 dinara.
Svakako mislim da je Ebelin Beauty Blendar zauzeo svoje prvo mesto.



10 коментара:

  1. Ono što mene oduševljava je šta ti sundjerrčići zapravo rade.Kada nanesem puder prstima ili četkom,kao da imam beton na licu,vidi se iz aviona.I na kraju uzmem famozni "Beauty Blender" i oduševim se.Ten,izgled lica nakon njega je neopisiv.Koža izgleda kao da nema pudera,blista,a ništa ne skida od onoga što sam nanela.Ja sam fascinirana i ovo je za mene postalo must have i no.1,kako za korektor tako i za tečni puder.Ali da samo napomenem,ja sa njim ne nanosim puder,a ima neverovatn krajnji efekat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja tu nema sta da dodam ti si sve rekla. Divota bozija od sundjera. Pa meni kako ćefne, ja nekad prstima nanesem na celo,bradu,nos,obraze razmažem malo cetkicom i sunđerom tapkam po licu.

      Избриши
  2. Imam ovaj Aurin i zadovoljna sam s njim, skroz mi je ok...mogu slobodno da kazem da ga obozavam jer cak i kad nesto zeznem on je tu da popravi :) Ebelinov nigde ne mogu da nadjem ili se sve rasproda ili ga ne dobijaju...valjda cu jednom naletita na njega, svakako volela bih da ga probam :)
    Super je post!


    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da te lepo sluzi Aurin blender.Sto se tice Ebelinov,Ako ides van zemlje sigurno ces ga naci. Ovde kod nas ili ne stize stalno ili masovno kupuju blender :)

      Избриши
  3. Ebelin nikad ne razočara ;) Kažu, da je odličan sunđer od Real Techinques, pa možda da ga se nekad isproba :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com (new blog name)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Planirala sam da probam i Real Techinques ili verovatno su ostati na ebelinu :)

      Избриши
  4. I ja sam zadovoljna sa Ebelinovim. Ja njime nanosim Aurin Cover me koji je dosta gust, ali ga Ebelinov odlično izblenda. Aurin nisam probala, ali čini mi se da i neći :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo isto misljenje o Ebelinu. Cula sam da je cover me isto gust kao i rimmel stay matt( posto ja imam taj). I vrlo sam zadovoljna

      Избриши
  5. Анониман18. мај 2015. 23:13

    Gde da nadjem ebelin u NS HELPP

    ОдговориИзбриши