Странице

петак, 20. фебруар 2015.

Avon Calming Effects tečni korektor & Nyx HD Korektor

   Ćao svima. Danas vam pišem i upoređujem dva korektora istog cenovnog ranga i svoje iskustvo, pa vi nastavite da čitate... :)

 

 

Prvo krećem od Avon Calming Effects tečni korektor 

Primetili ste na mom blogu da većinu proizvoda kupujem u Avonu. Jedan on proizvoda koje voli je Avon Calming Effects tecni puder, meni taj puder toliko odgovara da sam ja potpuno oduševljena, već godinama ga koristim. Međutim, Avon je prošle godine izbacio i tečni korektor iz iste kolekcije.Tako da sam ja, morala što pre da poručim inače, bih šlogirala,srećom brzinom svetlosti poručim proizvod. I danas vam predstavljam i pisem detaljnije... Na pocetku ću reći, da me nije oduševio kao puder i više sam očekivala od njega, ali dobro, analiziraću proizvod korak po korak kako bih vas upoznala detaljnije.

 


Tekstura:U pitanju je tečna formula koja pokriva nedostatke, podočnjake i revitalizuje kožu vitaminima A, C i E. Kada sam dobila proizvod, ili ti kupila, u početku je struktura bila kremasta,srednje guste i lako razmaziv. Međutim, kasnije se svašta izdešavalo, na slici se lepo vidi da je tekstura izgubila svoje prvobitno stanje i kako se korektor suši, mada korektor nije promenio svoju funkciju. Sem, sto je postao malo ređi i mislim da mu je prekrivna moć oslabila.Ne znam zašto, ali eto... ipak se desilo.

Prekrivna moc je srednje slaba.

 

Cena 350dinara.

Ambalaža: Providno plastično pakovanje,sadrži  6ml proizvoda, sa sunđerastim aplikatorom poput sjaja za usne.Meni ovakva pakovanja su najpraktičnija i lako se koriste.

U ponudi imaju dve nijanse Fair i Medium.Ja sam uzela svetliju Fair, za podočnjake.Ne sviđa mi se kod Fair nijansa udara na maslinasto/žuto, što za moju kožu nije najbolje.

Nadam se da ću sto pre potrošiti proizvod i sigurno neću kupiti ponovo.Ipak, ima toliko korektora na trzistu i ne planiram da se vezem za jedan.

 

 

 

Sledeći na redu je... moj omiljeni Nyx HD Korektor .

Ovaj korektor sam poručila preko interneta.Prvo sam htela da poručim jedan, a posle ako se pokaže nastavljam da kupujem.Ako imate sreće sa tamnim podočnjacima kao na primer ja.Pravi ste srećnici, morate prvo njih da sredite pa onda sve ostalo na licu. Primetila sam da ovaj korektor nije za moje podočnjake, jer je teksura previše gusta i osećam težinu u tom predelu.Tako da sam ja krenula da ga koristim za nepravilnosti na licu poput bubuljica,tamnih fleka i crvenila.

Ambalaža je ista kao i kod predhodnog spomenutog proizvoda.U ovom slučaju ovaj sadrži 3g.Jako malo.

Teksura je kremasta i ne isušuje kožu. Fenomenalno prekriva, dovoljno je mrvicu proizvoda za veće površine na licu, ja bledan cala četkicom za korektor. Lako se razmazuje i prezadovoljna sam.Dobro radi svoji posao što meni odgovara.I ne planiram da ga menjam :) Cena 500dinara.Moja nijansa je CWO5 Medium

Upoređivanjem ova dva korektora, meni je nyx-a dobio svoju pobedu :D :)




Citajuci sve ovo, nadam se da ste prepoznali koja su upitanju korektora.Sa leve strane ova blago zuta je Avon Calming Effects tečni korektor, a sa desne strane  je Nyx HD Korektor

4 коментара:

  1. Avonov fair tamniji od moje puti xy puta x'D NYX izgleda dosta pigmentiranije :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa bezveze,imaju samo 2 nijanse.U nyx-a je ultra pigmentacija bas sam zadovoljna.

      Избриши
  2. Imam i jedan i drugi,i totalno delim tvoje mišljenje,naletela sam na još jedan koji mi se jako svideo a to je IMPALA liquid concealer,ima 6 ml,mislim da je nemački,ispravite me ako grešim.Za sada sam prezadovoljna a malo se troši.Ako nadješ ti isprobaj,isto oko 400 din je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno.E moracu da pogledam taj korektor. Gde si uzela?

      Избриши